اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۲۸۵۹
واکنش تند سرمربی پرسپولیسی به یک سوال زشت
حساسیت شدیدی در نشست خبری نساجی - پیکان بروز کرد، وقتی که یک خبرنگار خواست از مجتبی حسینی سئوال عجیبی بپرسد.
۱۷:۱۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

شایعات مربوط به تبانی در فوتبال ایران هرگز از بین نمی‌رود،‌بلکه از هفته‌ای به هفته دیگر منتقل می‌شود.

با گذشت ۳ هفته از مسابقه پرسر و صدای استقلال و هوادار در رقابت‌های لیگ برتر مجتبی حسینی سرمربی پیکان در شرایطی که از شکست تیمش در قائمشهر مقابل نساجی عصبانی به نظر می‌آمد، ناگهان با سوالی از سوی یک خبرنگار قائمشهری درباره دیدار با پرسپولیس مواجه شد.

بعد از آنکه مدیررسانه پیکان نسبت به داوران گلایه کرد و خواهان آن شد در دو بازی پرسپولیس و پیکان نگاه داوران به پیکان در مقابل تیم‌های پرهوادار یک نگاه خنثی نباشد، مجتبی حسینی با خوشرویی به سوالات خبرنگاران درباره بازی پاسخ داد. او بعد از صحبت درباره بازی از مطرح شدن سوالی درباره بازی با پرسپولیس در پایان مسابقه با نساجی تعجب کرد، اما با لبخند از خبرنگار سوال کرد که آیا او استقلالی است یا نه؟ و سپس در جواب بحث را روی بازی استقلال و هوادار برد و گفت اگر باشگاه پرسپولیس در پایان آن مسابقه‌ بیانیه‌ای منتشر می‌کرد و از حق هوادار دفاع می‌کرد و می‌گفت تبانی‌ای در کار نیست، امروز این اتفاق به شکل دیگری بروز نمی‌کرد. او همچنین به اسم مهدی تارتار سرمربی کنونی ذوب‌آهن اشاره کرد که در گذشته برای او نیز مقابل پرسپولیس چنین شایعاتی را ایجاد کردند.

صحبت‌های حسینی ناظر به شایعاتی است که قطعا با داغ‌تر بازی پیکان و پرسپولیس بر سر زبان‌ها خواهد افتاد. سرمربی خودروسازان در این مباحثه نسبتا طولانی سوال جالبی از خبرنگاری کرد که این حرف را مطرح کرده بود.

حسینی: ما امروز چطور بازی کردیم؟

خبرنگار: خوب.

حسینی: نتیجه چه شد؟

خبرنگار: سه هیچ باختید.

حسینی: پس می‌شود گفت ما به نساجی راه داده‌ایم؟

منظور مجتبی حسینی این بود که اگر نتیجه سه بر صفر به جای بازی با نساجی در بازی تیمش مقابل پرسپولیس بروز می‌کرد، حتما در بحث‌های منفی و مسائلی مثل تبانی به روی او باز شده بود. او در توضیح با استفاده از کلماتی مثل «زشت» و «بی‌شرمانه» حرف‌هایش را اینطور ادامه داد که هیچ مربی‌ای دوست ندارد مقابل استقلال و پرسپولیس بازنده باشد، چون این دو مسابقه بهترین فرصت برای مطرح شدن مربیان است و به آنها اعتبار می‌دهد. همچنین او اعلام کرد که برایش بازی پرسپولیس دوباره حکم مسابقه‌ای خواهد بود که باید تمام تلاش خود را برای موفقیت در آن بگذارد.

بازی پیکان و پرسپولیس در روز شنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود و تاثیر زیادی روی قهرمانی لیگ برتر دارد. پیکان در دور رفت استقلال را با تساوی بدون گل در ورزشگاه آزادی متوقف کرد و در بازی برگشت به میزبانی ورزشگاه پاس قوامین دو بر صفر بازنده شد. خودروسازان در دور رفت سپاهان را در کرج یک بر صفر شکست دادند و بازی برگشت هنوز برگزار نشده و در مقابل پرسپولیس در دور رفت در ورزشگاه آزادی یک امتیاز از تساوی بدون گل به دست آورد و بازی برگشت از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین